vineri, 2 ianuarie 2009

FOLCLOR PENTICOSTAL - Mâncare în biserică?!?



Astăzi, într-o discuţie purtată cu cineva, mi-am adus aminte de un incident petrecut în urmă cu câţiva ani. Am mers într-o bisericuţă de la ţară spre a face bucurie fraţilor şi a fi în părtăşie cu ei. I-am găsit foarte învrăjbiţi. O parte dintre ei erau supăraţi pe ceilalţi pentru că doar cu o seară înainte avuseseră musafiri de la oraş şi cineva dintre fraţii ospitalieri a făcut sandviciuri pe care le-a adus la biserică şi la încheierea serviciului a venit cu ele în casa de rugăciune şi i-a servit pe musafiri. "Ai mai auzit aşa ceva frate, să facă din casa Domnului cantină?" Supărarea era nespus de mare că şi aici, ca şi la templul din Ierusalim, "au făcut din casa de rugăciune...altceva"
Nimeni nu era supărat că învrăjbirea a pătruns între credincioşi, nici că duhul de mânie a pus stăpânire pe unii dintre ei, ci problema "reală" era mâncarea adusă în casa Domnului.
De unde au mai scos-o şi pe asta?
Am stat de vorbă cu ei şi i-am văzut foarte surprinşi când le-am spus că Domnul a dat cele mai multe şi cele mai profunde dintre învăţăturile sale, stând la masă cu ucenicii săi.
Folclorul bate Biblia? În anumite locuri,da. Din nefericire.

Niciun comentariu: