duminică, 25 ianuarie 2009

BISERICI PENTICOSTALE - "GOLGOTA" HUNEDOARA



În sâmbăta în care românii sărbătoreau unirea, de la ora 18 am avut harul de a ajunge la Hunedoara, într-o biserică penticostală impresionantă prin dimensiunile, dar şi prin arhitectuara ei - Biserica Penticostală Golgota. Mi-a fost foarte greu sa găsesc un loc de parcare şi asta m-a făcut să înţeleg că sunt mulţi căutători de Dumnezeu la Hunedoara. Când am vrut să intru în casa de rugăciune, care are 900 de locuri pe scaune mi-a fost dat să văd că era aproape imposibil de trecut prin holul bisericii care era ticsit de oameni. Am fost ajutat totuşi să mă strecor înăuntru, ca să văd o biserică arhiplină. De fapt oamenii stateau în picioare in toate colţurile bisericii. Mi s-a spus ca era plin şi la demisolul bisericii. Am rămas profund impresionat să văd că atâţia oameni caută acum în secolul XXI să aibă o întâlnire cu Domnul. Când evanghelistul a chemat oamenii la Cristos, o mulţime de mâini erau ridicate ca semn al acestei înţelepte decizii. De fapt s-a predicat "Cine poate atunci să fie mântuit?" şi m-am bucurat să văd că este atâta interes pentru mântuire la Hunedoara.
Păstorul bisericii, fr. Hada Gligor un bonom iubit de toţi hunedorenii se străduieşte să facă cunoscut mesajul mântuirii prin organizarea acestor evenimente evanghelistice mult mai des decât o fac alte biserici. Fraţii Wagner au condus biserica în închinare prin cântarea de laudă. La Hunedoara, biserica Golgota este un loc în care cu adevărat Dumnezeu se coboară pe pământ.

2 comentarii:

Unknown spunea...

am ajuns si eu aici...la o seara de tineret:)

disa spunea...

Recunosc, ca, desi sunt doar la un pas de aceasta localitate, nu am mai fost la aceasta Biseica.