miercuri, 28 ianuarie 2009

BISERICI PENTICOSTALE - MORODA JUD. ARAD



Abia m-am întors de la cutreierarea pământului şi de la umblarea mea de azi prin biserici penticostale. Hop!...Nu sunt cel ce ai crede că sunt, ci un căutător al părtăşiei frăţeşti.
Astăzi am poposit timp de două ceasuri la Moroda jud. Arad, unde credincioşii penticostali au o frumoasă casă de rugăciune pe care mi-a fost dat să o găsesc plină în această seară. Era o seară dintr-o săptămână specială de evanghelizare. O biserică foarte cochetă care oferă aprox 250 de locuri pe scaune în sală şi la balcon. Nu ştiu câţi se adună de obicei în această casă de rugăciune, dar astăzi erau foarte mulţi musafiri din sat evident de altă religie decât cea penticostală.
Am găsit o fanfară, o orchestră, un cor de copii, un solist şi un recitator in persoana pastorului bisericii Samuel Fedur. Toţi aceştia prin darul dat lor de Domnul au creat o atmosferă spirituală specială. A fost chiar impresionant momentul în care Doru Oniţiu, dirijorul fanfarei a antrenat în cântare pe rând bărbaţii, femeile şi copiii. Biserica Penticostală din Moroda este un loc al laudelor aduse lui Dumnezeu şi implicit un loc unde Domnul locuieşte. M-am întors de la Moroda cugetând la binecuvântarea pe care o dă Domnul celor ce se tem de El. "Domnul împlineşte dorinţele celor ce se tem de El..." (Marcu 10:17-27)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Doru Onita