duminică, 8 februarie 2009

AŞTEPTARE

Luasem vechiul meu album
Şi-l întorceam filă cu filă
Ca să îmi văd al vieţii drum
Şi viaţa cum trece subtilă

Şi m-am văzut întâi copil
Cu ochi sclipind a aşteptare
Dorind să cresc, să fiu util
S-ajung odată un om mare

Ca tânăr m-am văzut apoi
Preocupat de-nfăţişare
Cu interesul de-a fi-n doi
Eram şi-aici în aşteptare

Şi iată-mă tânăr ferice
Cu cea, pe care o iubeam
Şi-oricine putea să explice
Căci împreună aşteptam

Apoi copilul lângă noi
Tot aşteptându-l ca să crească
Să nu cunoască el nevoi
Dispare faţa-mi tinerească

Albumul din mâini mi-a căzut
Copilul meu acum e mare
Atâtea-n lume am văzut
Şi tot gândesc la aşteptare

Ce mai aştept oare de-acum?
Şi gându-acesta mă-nspăimântă
M-a tulburat acest album
Sau oare moartea mă înfruntă?

Niciun comentariu: