vineri, 18 decembrie 2009

MARTORI AI ACUZĂRII


Costache Ioanid are o poezie intitulată "Judecata", pe care am avut ocazia să o aud recitată de multe ori în copilăria mea. De fiecare dată eram impresionat să aud despre martorii acuzării pe care Dumnezeu îi va aduce la Marea Judecată pentru fiecare dintre făuritorii de scuze ale neslujirii şi necăutării Creatorului.
Zilele trecute, după o părtăşie sfântă cu penticostalii din Bocşa Montană (Eben-Ezer), mi-a fost dat să aud despre o bătrânică din biserica lor, care locuieşte foarte departe de casa de rugăciune şi în fiecare duminică trece peste dealuri pe un drum de 8 km dacă nu greşesc, spre a fi la închinare cu fraţii şi cu surorile de credinţă. Mi se spunea că pleacă uneori la 3 dimineaţa spre a ajunge la locul închinării. Uimirea mea a fost şi mai mare când am aflat că această femeie a lui Dumnezeu are 85 de ani.
Doamne, oare pentru câţi dintre credincioşii comozi ai vremilor noastre, femeia aceasta va fi un martor al acuzării?

Niciun comentariu: