joi, 16 aprilie 2009

CRAINICII ÎMPĂRĂŢIEI - DORU HRISCU



Nu l-am auzit de foarte multe ori predicând pe Doru Hriscu, dar fiecare dintre cele patru mesaje pe care le-am ascultat eu venind prin el au fost mesaje cu bun impact asupra ascultătorilor. Au fost mesaje bine structurate biblic din care se poate învăţa mult. Nu e de multă vreme în ogorul evangheliei, dar cred că în puţinii ani de când transmite Cuvântul Scripturii a reuşit să se afirme printr-un stil propriu în care îmbină cu uşurinţă evanghelizarea cu învăţătura şi cu proclamarea.
A slujit o vreme la Biserica Betania din Arad unde de fapt a şi absolvit Facultatea de Teologie, iar acum slujeşte în Biserica Penticostală Apa Vieţii din Moldova Nouă. Este căsătorit cu Ema, şi ea absolventă de teologie şi cred că împreună pot să facă o lucrare asemănătoare cu cea pe care o făceau altădată Aquila şi Priscila.
Nu am nici o îndoială că Doru Hriscu se află pe un drum bun în lucrarea de predicare şi nu mă îndoiesc de potenţialul lui care dacă va fi bine canalizat va putea aduce multe roade pentru Împărăţie cu condiţia ca el să rămână totdeauna cu smerenie în Domnul

Niciun comentariu: