miercuri, 8 aprilie 2009

BISERICI PENTICOSTALE - "FILADELFIA" ARAD



Astăzi Dumnezeu mi-a dat ocazia să iau parte la un serviciu de evanghelizare la Biserica Penticostală Filadelfia de pe str. Măgurei nr.10 din Arad. N-am mai fost niciodată în această biserică, deşi despre ea am auzit vorbindu-se multe. O biserică a cărei istorie destul de zbuciumată a făcut să rămână totuşi o biserică destul de mică în comparaţie cu alte biserici din Arad. Astăzi am găsit cu puţin peste o sută de persoane în adunare, dar bucuria mea a fost că oamenii aceştia au fost foarte deschişi pentru Cuvânt. Au slujit prin cântare câţiva fraţi din Biserica Gloria din Arad, precum şi un grup de fete din aceeaşi biserică. Biserica Filadelfia a fost păstorită mai multă vreme de fratele Teo Bora, dar anumite situaţii dificile din viaţa acestei biserici au impus includera ei în sectorul de pastoraţie al fratelui Ghiocel Mot. Evoluţia actuală a aceştei biserici este îmbucurătoare (Luca 15:8-10)


Niciun comentariu: