sâmbătă, 23 august 2008

OMUL LUI DUMNEZEU - WALTER KRONBERG


A trecut de 80 de ani, dar nu a contenit să creadă în mandatul pe care i l-a dat însuşi Cristos, ci a continuat să proclame oriunde aceleaşi adevăruri mântuitoare, simple, dar pline de putere. Într-adevăr, mesajul predicat de fratele Kronberg te face să-l vezi pe Mântuitorul şi te obligă să-ţi pui încrederea în El ca unică soluţie salvatoare. L-am ascultat şi l-am văzut de multe ori predicându-L pe acelaşi Isus, într-un mod simplu, dar atât de pătrunzător, încât orice om, serios interesat de veşnicie, trebuia să capituleze.
Astăzi, când Walter Kronberg a slujit din nou în Timisoara, l-am privit cu mai multă atenţie, l-am masurat şi ca într-o revelaţie mi-a fost dat să înţeleg mai bine secretul succesului său evanghelistic: îşi cunoaşte bine Dumnezeul. Mai mult, Walter Kronberg îşi preţuieşte Dumnezeul şi a facut din slujirea lui Cristos cu adevărat obiectivul central al vieţii sale.
Mă uit la Walter Kronberg şi nu pot decât să-mi pun aceeaşi întrebare uimitoare: ISN'T JESUS WONDERFUL?!?! Asta pentru că Walter Kronberg este ascuns în Dumnezeu.

Niciun comentariu: