duminică, 30 august 2009

CRAINICII ÎMPĂRĂŢIEI - TINERII DE LA EFRATA



Aseară i-am întâlnit deja pentru a treia oară slujind la evanghelizări şi am rămas uimit de eficienţa lor. Sunt în jur de 30 de tineri adunaţi laolaltă prin viziunea pastorului Nelu Paveloni spre a fi o echipă slujitoare la evenimentele evanghelistice din zona Făgetului. Sunt exponeţi a aproximativ şapte biserici care străbat ceva distanţe spre a se aduna la rugăciune şi la repetiţii. Şi Domnul îi binecuvântează. Am rămas foarte plăcut surprins de diversitatea modurilor de slujire pe care le cultivă aceşti tineri. Ei sunt cor de stil clasic dacă este nevoie şi tot ei sunt şi grup de laudă şi închinare. Ei sunt solişti şi sunt recitatori. Ei sunt oameni ai rugăciunii atunci când evanghelistul cheamă oamenii la altar. Calitatea muzicii pe care o cultivă este absolut apreciabilă. M-am uitat spre ei cu multă admiraţie şi unul dintre slujitorii evangheliei mi-a şoptit: "au har, pentru că lipsesc vedetele dintre ei" M-am gândit la asta şi am înţeles că are dreptate. Dumnezeu nu îşi împarte slava cu nimeni. Dacă aceşti crainici ai împărăţiei se bucură de succes şi dacă orice predicator este fericit să predice acolo unde tinerii aceştia au pregătit terenul prin cântare este numai pentru că ei umblă smeriţi cu Dumnezeu



Niciun comentariu: