miercuri, 1 iulie 2009

BISERICI PENTICOSTALE - "EMANUEL" VILANOVA - SPANIA




Abia m-am întors din Spania. Am fost din nou să-mi văd fraţii, să-i cunosc pe cei cu care voi moşteni cerul şi să le slujesc după darurile date mie de Domnul. Spania era apăsată de căldura aproape imposibilă pentru mine. Aşa am găsit-o când am ieşit din aeroportul din Barcelona. Slavă Domnului că am supravieţuit.
Prima biserică în care am slujit era Biserica Penticostală Emanuel din Vilanova. O biserică absolut fermecătoare prin oamenii care o formează. Majoritatea sunt bistriţeni, oameni plini de râvnă pentru Domnul şi plini de dorinţa de a se întâlni cu Domnul la fiecare întâlnire a bisericii. L-am cunoscut pe păstorul Matei Ţărmure, un tată a nouă copii şi un adevărat părinte spiritual pentru cei pe care îi slujeşte. Au organizat un serviciu de evanghelizare sâmbată seara în care participarea a fost mai mult decât lăudabilă. Duminica au avut botez, o adevărată sărbătoare în care 16 persoane au îmbrăcat haine albe şi şi-au adus mărturia înaintea celor prezenţi. De data aceasta localul bisericii era arhiplin. Serviciul a durat mai bine de patru ore. Bistriţenii ştiu să se bucure în Domnul şi asta îi face atât de plăcuţi. Foamea lor după Cuvânt, bucuria lor în cântare şi satisfacţia de a vedea succesul lucrării lui Dumnezeu au fost toate prezente în acest serviciu închinat Domnului.


10 comentarii:

movistar spunea...

pace fratii si surori am vrea sa va cunostem mai bine suntem fratii si surori care cautam biserica domnului vrem si noi sa venim la biserica .ne bucuram foarte mult ca vam gasit domnbul ne asculta cu adevarat slava domnului domnul sa ne aiba an pace aleluia pace

movistar spunea...

pace tuturor

Unknown spunea...

Foarte frumoasa a fost ziua acea...

Anonim spunea...

Pace movistar...daca vrei sa te pui in contact cu noi..poti suna la numaru , +34662507899 (Marius Tarmure(tarmure.marius@yahoo.com))....Va asteptam cu drag...Domnul cu voi..

prodan beti spunea...

as vrea adresa de la biserica vilanova. caci prietenii mei mereu ma invita la ei (fiind spaniol)si asa cu drag merg si la ei si pot sa merg si la biserica

marmih11 spunea...

spunetimi va rog o adresa egxacta a unei biserici Penticostale romane din Lisabona... Multa pace

Anonim spunea...

as diri sa stiu adresa bisericii din vilanova...ms mult

Anonim spunea...

TIN SA VA ANUNT K ASA ZISU FRATE CORNEL MARGINEAN CE UMBLA LA BISERICILE DIN VILANOVA SPANIA
IP:188.79.172.130 ZIS(DARIUS,MASTER NELUTZU) CE A VENIT PE SITURILE CRESTINE PENTICOSTALE RADIOCRESTINROCIANA K UN LUP IN BLANA DE OAIE K UN ESCROC SI A INCHIS FORUMUL SITUL SI FB NOSTRU K SA ISI FACA RECLAMA LA SITUL LUI DE MIZERIE NUMIT CRESTIN (http://SuiRad.es) DAR PLIN DE BANCURI LUMESTI JOKURI ASA ZISU METIN ETC INJURAND PE CHATUL NOSTRU IN CEL MAI JALNIC MOD FACAN MISTO DE SURORI FRATI LA RAND....SA NE FEREASCA DUMNEZEU DE ASA FRATII MINCINOSII CARE SA DA DREPT FRATII SI EI MINT IN STANGA SI IN DREAPTA....MULTUMIM

Anonim spunea...

va rog sami spuneti si mie ce biserici sunnt in barcelona va rog datimi adrese daca cineva cunoaste va rog mult

Anonim spunea...

pace voua si sarbatori fericite va doresc....ma numesc Calin si am 29 de ani si am venit in spania si doresc si rugamintea mea la dumneavoastra este daca stiti pe cineva din biserica care stie vreun loc de munca vas fi multumitor daca mati putea ajuta pentru ca eu caut de munca aici in spania ...din tara sunt din caransebes si sunt de la biserica Ghetimani baptista....ma puteti contacta la nr de tel 642546245 sau la adresa de email cocarla.calin@yahoo.com...va multumesc