duminică, 3 mai 2009

BISERICI PENTICOSTALE - "ELIM" CHICAGO IL.



În seara zilei de 26 aprile la serviciul de seară am intrat în Biserica Elim din Chicago, care deşi nu este de multă vreme pe harta spirituală a evanghelicilor români şi-a câştigat deja o bună reputaţie prin atmosfera binecuvântată care însoţeşte fiecare serviciu divin. Chiar dacă eram prima dată prezent fizic aici, de multe ori am fost parte din aceste servicii prin intermediul internetului. Participarea mea virtuală la serviciile bisericii m-a făcut să mă simt ca acasă. Păstorul Cristi Ionescu, un om al Cuvântului dar şi un om al oamenilor pe care îi slujeşte te face să te simţi foarte confortabil chiar dacă eşti prima dată în compania lui.
Am găsit biserica plină de oameni, cum de altfel mă şi aşteptam, dr mai ales am găsit-o plină de inimi deschise pentru Cuvântul Scripturii. Am întâlnit timişoreni, arădeni, oameni pe care nu-i văzusem de multă vreme. Participarea la închinare a fost impresionantă. Părea că toţi, mici şi mari s-au angajat în slujire de bună calitate înaintea lui Dumnezeu. Era şi un nou născut venit în biserică în aşteptarea binecuvântării lui Dumnezeu pentru care s-a rugat pastorul asistent, fr.Olan.
Predicarea Evangheliei inspirată din Luca 15:8-10 a subliniat valoarea omului din perspectiva lui Dumnezeu. Plec de aici zicând încă o dată: "E bine la Elim!"



Niciun comentariu: